2012. február 2., csütörtök

Első nap

Szóval tegnap visszajött értem leendő gazdim. Kis beszélgetés tenyésztőnkkel, meg fotózkodás után egy szép nagy fehér autóba ültünk, én az új gazdim ölében, egy puha szép zöld pokróccal körbeölelve foglaltam helyet. Először kicsit megszeppenve szemlélődtem, de hamar bealudtam az egyhangú utazás alatt. A hosszú autókázás után megérkeztünk új otthonomba. Először a kertbe mentünk, felfedezni a terepet és megismerkedni Bo-val, a négylábú falkatárssal. Bo elég nagy és már 5 éves, de ez nem rettentett meg, én rögtön játékba hívtam. Ő még sajna kicsit idegenkedik tőlem, de dolgozok az ügyön, hogy elfogadjon. Még a kertben kaptam először enni, egy fura, zsákszerű izéből. Ilyennel se találkoztam még, de ez nem érdekelt, nagyon éhes voltam már, jó sokat fel is markoltam a finom tápszemekből. 
Utána egy kis lakásba mentünk be, itt gyorsan körbeszimatoltam mindent. Felfedeztem egy kis ketrecet, ilyen bunkifélét, amiben egy finomságokkal teletömött kong játékot találtam. Rögtön nekiestem, nagy boldogan kiettem belőle tartalmát. Jó helynek tűnik, biztonságosnak, meg kényelmesnek, gondoltam, ide jó lesz majd visszavonulni néha pihenni. De még nem voltam fáradt, játszottam a sok játékkal, amit találtam: volt labda, kötelek, rongyok. Még asztalt is szereltünk gazdi barátaival, akikkel jött értem. Közben boroztunk. Igen, én is megkóstolhattam és ízlett is nagyon, akartam is volna még többet, de nem engedték:( A sok móka után leültünk kicsit a számítógép elé. Én elkezdtem diktálni neki a blogot, de bealudtam a közepénél.  
Éjfél körül megérkezett Zandi lakótárs is. Ő állítólag annyira nem szereti az állatokat, de én nem így vettem észre, Boval is kedves volt és engem is megdajkált rögtön:) Lefekvéshez készülődtünk,  Bo elvonult nagy bunkerjébe(ketrecébe), engem pedig a kicsibe tettek. DE, és erről nem volt szó, becsukták az ajtaját:O Hát naná hogy reklamációba fogtam!! Én még sose aludtam egyedül és különben is mi az, hogy nem mehetek akkor és oda ahova szeretnék??? Anyaaaaa, sipítoztam hangosan, de eredménytelenül. Fel is adtam hamar, fáradt is voltam már, gondoltam, jó, majd holnap újratárgyaljuk ezt és mély álomba zuhantam.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése